Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.

hello@youremail.com
+1234567890
 

Takenlijst

Maak taken aan, koppel ze aan de juiste persoon en volg de ontwikkelingen

Algemene takenlijst en actiepunten voor locatiemanagers

Verschillende e-mails of post-its met taken en actiepunten die gedaan moeten worden… Dat komt u als locatiemanager vast bekend voor. We hebben hiervoor een centrale takenlijst gemaakt (of per locatie) om nooit meer iets te vergeten. De taak of actiepunt wordt op aanmaakdatum met tekst en (eventueel) bestand of foto opgeslagen in het systeem. Is de taak afgerond? Dan verandert u de status naar “afgerond”, ondersteund met extra bestanden of foto’s. Op deze manier zijn alle taken inzichtelijk voor iedereen die het mag zien.

 

Elk account een eigen takenlijst / actiepunten

Als (hoofd)gebruiker kunt u eventuele taken en actiepunten doorzetten naar een account van een collega. Als deze collega inlogt, ziet hij enkel de taken die aan zijn account zijn toegekend. Zodra hij de taak heeft afgerond registreert hij dat en verandert de taak op uw account naar afgerond. 

 

Zo kunt u werk delegeren en uit handen geven zonder de controle te verliezen. U leest precies af hoelang het heeft geduurd dat een taak is afgerond en laat foto’s, tekst of documenten toevoegen ter controle. 

 

Houd de volledige controle met Fortea Software.

 

 

Koppel afgeronde taken aan een adres

Verhuis afgeronde taken naar uw algemene of interne logboek per adres. Is een taak afgerond door u of een collega? Selecteer het adres van toepassing en verhuis de taak naar het logboek. Zo blijven gebeurtenissen of actiepunten optimaal geregistreerd per adres. 

 

Zo maken we uw systeem graag controleerbaar. Voorkom miscommunicatie en werk online met Fortea.